Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Τραγούδια των Τζουμέρκων: Να είχα νεράτζι να 'ριχνα

15. Να είχα νεράτζι να ‘ριχνα

Να ειχά νερά – είχα νεράτζι να ‘ριχνα ρόιδο μου
Να ειχά νεράτζι να – να ‘ριχνα στο πέ – μωρέ στο πέρα παραθύρι
Να τσάκιζα – τσάκιζα το μαστραπά ρόιδο μου
Να τσάκιζα το μαστραπά –να πο’ χει μωρέ πο’ χει το καριοφύλλι
( κατά αυτόν τον τρόπο τραγουδιέται και συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο και παρακάτω )
Ο μαστραπάς ραϊστηκε – το καριοφύλι χύθηκε
Να χύνονταν να νίβομουν – στα μάτια και στα φρύδια
Στο παραθύρι κάθονταν – μάνα και θυγατέρα
Η μάνα κένταε την ποδιά – κ’ η κόρη το μαντήλι
Το μαντηλάκι που κεντάς – σ’ εμένα να το δώσεις
Για να το ζώσω στο σπαθί – στ’ ασημοχάντζαρό μου
Παρασκευή της το ‘λεγε – Σαββάτο το κεντάει
Την Κυρριακίτσα το πρωί – βάνει και του το στέλνει
Στα γόνατα του το ‘βαλε – και το συχνορωτάει
Για πες μου μαντηλάκι μου – αν μ’ αγαπάει η κυρά σου
Σαν θάλασσα βουρλίζεται – σαν κύμα έρνει ο νους της
Πως τρέχει η βρύση νερό – τα μάτια της δακρύζουν
Πως τρέμει το καριόφυλλο – ψηλά στην καρνοπούλα
Έτσι έτρεμε η καρδούλα της – για ‘σενα το λεβέντη


0 Responses to “Τραγούδια των Τζουμέρκων: Να είχα νεράτζι να 'ριχνα”

Δημοσίευση σχολίου