Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Τραγούδια του Ζαγορίου: Άσπρα μου πουλιά - Μαύρα μου Χελιδόνια

4.  α.)Άσπρα μου πουλιά  -  β.)Μαύρα μου χελιδόνια

Α.) Άσπρα μου πουλιά μαυρά μου χελιδόνια ( δις )
Αχ από την ξενιτιά, γειά σ’ αγάπη
Αχ από την ξένιτια
Αχ αυτού ψηλά που πάτε βρε πουλιά μου
Αχ για χαμηλώσετε, γειά σ’ αγάπη
Αχ για χαμηλώσετε
Να βγάλω μια φτερούγα βρε πουλιά μου ( δις )
Αχ να γράψω μια γραφή γειά σ’ αγάπη
Αχ να γράψω μια γραφή
Να στείλω στην αγάπη βρε πουλιά μου ( δις )
Αχ να μη με καρτερεί γειά σ’ αγάπη
Αχ να μη με κάρτερει
Εδώ στα ξένα που ‘μια βρε πουλιά μου ( δις )
Αχ εγώ παντρεύτηκα γεια σ’ αγάπη
Αχ εγώ παντρεύτηκα

Β.)Μαύρα μου χελιδόνια, χελιδόνια
Αχ από την άραπια
Αυτού ψηλά που πάτε, βρε πουλιά μου
Αχ για χαμηλώσετε
Να βγάλω μια φτερούγα, μια φτερούγα
Αχ κι ένα χρυσό φτερό
Να γράψω ένα γράμμα, ένα γράμμα
Αχ και μια ψιλή γραφή
Να στείλω στην αγάπη βρε πουλιά μου
Αχ να μη με καρτερεί
Εδώ στα ξένα που ‘μαι βρε πουλιά μου
Αχ εγώ παντρεύτηκα
Πήρα γυναίκα χήρα βρε πουλιά μου
Μάγισσα πεθερά
Μαγεύει τα καράβια βρε πουλιά μου
Αχ κι αυτή τα σταματά
Με μάγεψε κι εμένα βρε πουλιά μου
Αχ και δεν μπορώ να ‘ρθω.

Τα τελευταία χρόνια τα παραπάνω δυό τραγούδια έχουν στην ουσία ενωθεί και οι στίχοι τους μπλέκονται . Στην ουσία έχει δημιουργηθεί ένα νέο τραγούδι ανάμεικτους στίχους και των  δύο.

0 Responses to “Τραγούδια του Ζαγορίου: Άσπρα μου πουλιά - Μαύρα μου Χελιδόνια”

Δημοσίευση σχολίου