Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Τραγούδια των Τζουμέρκων: Παιδιά της Σαμαρίνας


10. Παιδιά της Σαμαρίνας

Εσείς μωρέ παιδιά κλεφτόπουλα
Παιδιά της Σαμαρίνας, μωρέ παιδιά καημένα
Παιδιά της Σαμαρίνας κι ας είστε λερωμένα
Κι αν πάτε απάνω στα βουνά κατά τη Σαμαρίνα
Τουφέκια να μη ρίξετε, τραγούδια να μην πείτε
Και σαν ακο’υσει η μάνα μου, η δόλια η αδερφή μου
Κι αν σας ρωτήσει ημάνα μου, η δόλια η αδερφή μου
Μην πείτε πως σκοτώθηκα, πως είμαι σκοτωμένος
Να πείτε πως παντρεύτηκα, πως είμαι παντρεμένος
Πήρα την πέτρα πεθερά, τη μαύρη γη γυναίκα
Κι αυτά τα λιανοτράγουδα, τα πήρα συγγενάδια

( Τα κείμενα που σχετίζονται με την παράδοση των χωριών των Τζουμέρκων και ειδικότερα των Χουλιαράδων είναι βασισμένα στη δουλειά της Φιλολόγου Μαρίας Παπαθανασίου – Παπαντωνίου )

0 Responses to “Τραγούδια των Τζουμέρκων: Παιδιά της Σαμαρίνας”

Δημοσίευση σχολίου