Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Τραγούδια των Τζουμέρκων: Αλεξάνδρα

25. Αλεξάνδρα

Της Αλεξάνδρας, της Αλεξάνδρας το βουνό – νο
Της Αλεξάνδρας το βουνό τ’ ανδριωμένο κάστρο
Τ’ ανδριωμένο κάστρο, τ’ ανδριωμένο κάστρο.
( κατά αυτόν τον τρόπο τραγουδιέται και συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο και παρακάτω )
Κανένας δεν ανέβαινε – πεζός και καβαλάρης
Κ’ η Αλεξάνδρα ανέβαινε – πλέκοντας το γαϊτάνι
Πλέκοντας κι ανεβαίνοντας – και ψιλοτραγουδώντας
Κι ο Χρυσικός αγνάντευε – από το παραθύρι
Σε ‘μαθα-‘μάθα κόρη μου – που ήσουν ψιλογνεστρούσα
Θε να σου στείλω κόρη μου – τρία κλωνάκια γνέμα
Να φτιάσεις τρία πουκάμισα – και τρία μαντηλάκια
Κι αυτά τ’ απογνεσίδια της – δικό μου μαντηλάκι
Να το φοράω στο λαιμό – και σένα να θυμάμαι
Άκουσα ‘κουσα Χρυσικέ – που ήσουν ψιλοτεχνίτης
Και ‘γω σου στέλλω Χρυσικέ – τρία δραμάκια ασήμι
Να φτιάσεις τρία κομπόθηλα – και τρία δαχτυλίδια
Κι αυτά τ’ απορενίσματα – δικό μου δαχτυλίδι
Να το φορώ στο χέρι μου – και ‘σένα να θυμάμαι.

0 Responses to “Τραγούδια των Τζουμέρκων: Αλεξάνδρα”

Δημοσίευση σχολίου